5 dagar i rad.

Fredag, lördag, Söndag, Måndag och tisdag ska jag och har jag tränat/träna innan jag och mitt lag åker till Halmstad på Fredag och tävlar RC3. Jag är väldigt nervös, men mina träningar går väldigt bra måste jag säga. Är väldigt stålt över mig själv. Jag har börjar tänka mera posetift än innan, Jag har liksom försökt att inte trycka ner mig själv så mycket under träningarna och det har blivit en väldigt stor skillnad, Jag är super nöjd!
Imorgon så sk jag ha fristående träning, är ovanligt taggad för imorgon, det är väldigt bra och jag hoppas på en super bra träning, att jag verkligen sätter allt osv. Det kommer säkert gå bra!

Ialafall så ligger jag nu i sängen hemma hos Lisa, Vi har precis kollat på hunger games1 och den är förjävla bra! måste verkligen titta på 2 snart på bio, alla säger att det är väldigt bra så då maste man bara titta på den. 

En bild på mig från avslutning middagen i 9-an

Lisa och jag för någon vecka sen påväg till skolan. 

 
 
1 Belinda Breed:

skriven

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Jasmine Carlsson ♥

Kommentera här: